Časté otázky


Nedostal som Kupón?
Skontrolujte si vaše detaily k platbe Prevodom, či ste uviedli správny Variabilný symbol platby a správne číslo nášho účtu. Pokiaľ ste platbu zrealizovali iným spôsobom a nemáte Kupón, kontaktujte nás. Zväčša ide o ojedinelé prípady spôsobené servisom na serveroch.

Kedy dostanem Kupón?
Zvyčajne obratom pri zvolení platby: bezpečnou platbou Kreditnou, alebo Obyčajnou platobnou kartou do ČSOB, VÚB internet banking, TatraPay, SporoPay.
Pri platbe Prevodom vám Kupón doručíme najneskôr do 24 hodín od pripísania platby na náš účet do VÚB. Platby z inej banky môžu trvať aj 3 pracovné dni.
Kupón vám bude doručený elektronickou formou na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávke a zároveň na „Môj účet“ na Stránke www.ZlavoDom.sk.

Musím použiť svoj kupón v rovnaký deň ako si ho kúpim?
Nie. Každý kupón má platnosť niekoľko mesiacov a záleží  na vás, kedy si uvedenú zľavu uplatníte u dodávateľa služby. Vždy je potrebné si zakúpenú službu u Poskytovateľa vopred rezervovať. Poskytovateľ má právo si s vami termín využitia služby upraviť podľa skutočných kapacít jednotlivého dňa.

Musím sa registrovať na stránke www.ZlavoDom.sk ?
Nie. Môžete si zakúpiť Kupón aj bez registrácie. Bude vám automaticky zriadený „Môj účet“ a zaslaný registračný e-mail s prihlasovacími údajmi, kde si po prihlásení môžete zmeniť heslo k “Môj účet”.

Ako mám urobiť objednávku a zaplatiť?
Objednávku urobíte jednoducho kliknutím na „Kúpiť“. Zadáte počet kupónov a kliknete na Zaplatiť. Vyplníte Meno, Priezvisko, e-mailovú adresu a vyberiete si spôsob platby. Platba za Kupón sa realizuje prostredníctvom Stránky podľa stanovených krokov na Stránke. Máte možnosť na výber spôsob platby: bezpečnú platbu Kreditnou, alebo Obyčajnou platobnou kartou do ČSOB, VÚB internet banking, TatraPay, SporoPay, alebo Prevodom do VÚB. Po výbere platby kliknete na Zaplatiť.
Pri zvolení platby prevodom na náš účet, dostávate automaticky aktivačný e-mail na svoju e-mailovú adresu zadanú pri objednávke s detailami k úhrade a aj na automaticky vytvorený „Môj účet“ na Stránke www. ZlavoDom.sk.

Je moja objednávka záväzná?
Áno. Pokiaľ kliknete na tlačidlo Objednať a vyplníte Objednávkový formulár, je vaša objednávka záväzná a ste povinný ju pri aktivácii zľavy zaplatiť. V jednotlivých prípadoch uvedených v Ponuke môže byť potrebný väčší počet záujemcov na aktiváciu zľavy. Pokiaľ sa nedosiahne tento počet, vraciame platbu v celej výške obratom na váš účet.

Je váš web bezpečný?
Áno, extrémne. Pri platbe platobnou kartou vôbec neprichádzame do styku s údajmi o vašej platobnej karte. Platba prebieha cez najmodernejší systém na trhu - 3D sekure priamo do ČSOB banky.

Odstraňujete niekedy komentáre z vášho diskusného fóra?

Jedine v prípadoch, ak niekto slovne napáda ďalšieho účastníka fóra, Prevádzkovateľa alebo Poskytovateľa služby a dopúšťa sa prehreškov voči kultúrnemu a slušnému vyjadrovaniu sa.

Čo keď Poskytovateľ mojej zľavy službu zo svojej viny neposkytne?
V takom prípade vám samozrejme nezaniká právo žiadať od poskytovateľa vrátenie celej čiastky za kupón. Nejedná sa však o prípady, kedy Poskytovateľ služby navrhne náhradný termín plnenia záväzku.

Ak som si nákup rozmyslel, dostanem späť svoju platbu?
Áno, je to možné do 14 dní od vašej úhrady a oznámení o tejto skutočnosti písomnou formou, celú platbu za Kupón vám zasielame na váš účet bez akýchkoľvek otázok.


Ďakujeme všetkým Klientom za priazeň a nákup na www.ZlavoDom.sk